Strona główna » Oferta dla biznesu

Oferta dla biznesu

Oferta dla biznesu

 

Najlepszy pakiet rozwiązań dla B2B

Microsoft365

Pakiet biurowy zwiększający efektywność pracy w Twojej firmie

Centralka w firmie

Wirtualna recepcjonistka powita
i przekieruje Twojego klienta pod konkretny numer

Tani hosting

Hosting dopasujesz do potrzeb Twojej strony www lub e-sklepu

Po naciśnięciu przycisku przeniesiesz się do dedykowanej strony hostingu

Razem opracujemy najlepszy plan działania dla Twojej firmy

Zostaw numer

Oddzwonimy i przedstawimy Ci Twoją indywidualną ofertę.

Pełne informacje na temat przetwarzania danych osobowych LINK

Pomoc i obsługa:

Pon. - Pt. 8.00 - 16.00
Telefon 1: 17 28 25 000
Telefon 2: 17 78 01 617
Telefon 3: 605 050 835

Napisz email

E-mail: bok@zetomedia.pl

Wyślij SMS

Telefon: 605 050 835

W trosce o naszych klientów B2B

Klarowna i rzetelnie przygotowana umowa

95% zadowolonych
użytkowników

Benefity dla firm

Negocjacie na zasadzie WIN – WIN

Najczęściej zadawane pytania

Pytania o telefonię

Sieć działa na nadajnikach Plusa.

Podczas pierwszego uruchomienia urządzenia z nową kartą SIM -otrzymają Państwo automatycznie SMS-y konfiguracyjne.

Przede wszystkim należy włączyć transmisję danych, następnie upewnić się czy poprawnie zostały skonfigurowane punkty dostępowe APN dla usług: Internet i MMS.

W takiej sytuacji należy wysłać dwa bezpłatne SMS 8090 o treści INTERNET oraz MMS. Po otrzymaniu SMS-ów należy je zainstalować. Jeżeli SMS-y nadal nie dotarły należy je wprowadzić samodzielnie zgodnie z instrukcją znajdującą się w linku

Wszelkie dane dostępne są na stronie https://go.jambox.pl – instrukcja założenia konta znajduje się poniżej:

  1. Wejdź na stronę https://go.jambox.pl/.
  2. Kliknij „Zaloguj się by uzyskać dostęp do wszystkich funkcji JAMBOX Go”.
  3. Kliknij „Nie pamiętam hasła”.
  4. Wpisz adres e-mail podany w umowie i kliknij „RESETUJ HASŁO”.
  5. Wejdź na link, który otrzymasz w e-mailu.
  6. Podaj swój ID i ustaw nowe hasło (ID znajduje się na umowie o świadczenie Mobilnych Usługi Telekomunikacyjnych).

Usługa ta jest domyślnie wyłączona, aby ją uruchomić należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta lub aktywować za pomocą jambox.go.

To zabezpieczenie wydatków Abonenta mające na celu blokadę usług w przypadku przekroczenia kwoty 200 zł. Jest to limit bezpieczeństwa na wszystkie usługi poza abonamentem (połączenie międzynarodowe, usługi premium, usługi w roamingu, usługi dodatkowe).

Po wykorzystaniu limitu zostaje włączony lejek internetowy tzn. prędkość transmisji spada do 32 kb/s, chcąc nadal korzystać z usługi dostępu do Internetu należy zamówić dodatkowy pakiet danych (oferta znajduje się w cenniku ogólnym).

Potrzebujesz pomocy? Nie wiesz jaki pakiet wybrać?​

Zadzwoń: 17 282 5000

Napisz: bok@zetomedia.pl

Wyślij SMSa 605 050 835