Strona główna » Centrale telefoniczne

Centrale telefoniczne

Centrale telefoniczne

 

 

Oferujemy systemy telekomunikacyjne różnych klas, od prostych centralek telefonicznych (PABX) dla małych firm, przez serwery telekomunikacyjne IP dla MŚP i urzędów, aż po rozwiązania typu Unified Communications dla organizacji posiadających wiele oddziałów.  

Integrujemy rozwiązania wielu producentów, obecnie jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem sprzętu telekomunikacyjnego marek: Slican, Platan, Yealink. 

Sprzedajemy, wdrażamy i serwisujemy systemy telefonii analogowej (POTS), cyfrowej (ISDN, GSM) i hybrydowe IP, ze szczególnym uwzględnieniem telefonii internetowej VOIP (Voice over Internet Protocol). Jesteśmy również operatorem telekomunikacyjnym, świadczymy usługi VOIP, w połączeniu z własną usługą dostępu do Internetu na terenie Rzeszowa.  

Projektujemy i budujemy konwergentne sieci teletechniczne wewnętrzne oraz zewnętrzne, jesteśmy podwykonawcą dla operatorów telekomunikacyjnych i dostawców usług internetowych. Serwisujemy sieci miedziane oraz światłowodowe, a także spawamy i wykonujemy pomiary reflektometryczne. 

Wspieramy eksploatację systemów typu ContactCenter i CallCenter, ze szczególnym uwzględnieniem instytucji zdrowia publicznego oraz prywatnych szpitali i przychodni. Współpracujemy ponadto ze szkołami kształcącymi w specjalnościach teleinformatycznych itp., wyposażamy pracownie, prowadzimy szkolenia doskonalące dla nauczycieli, pomagamy w pisaniu wniosków o dofinansowanie na zakup sprzętu telekomunikacyjnego oraz IT do celów edukacyjnych.

Platan EXT-244CG

Doskonały sprzęt dla menadżerów, dyspozytorów i pracowników sekretariatu.

  • Elegancki wygląd, ergonomia użytkowania
  • Kolorowy, podświetlany wyświetlacz
  • 16 programowalnych przycisków
  • Obsługa 44 kontaktów
  • Automatyczna konfiguracja

Microsoft365

Pakiet biurowy zwiększający efektywność pracy w Twojej firmie

Tani hosting

Hosting dopasujesz do potrzeb Twojej strony www lub e-sklepu

 

Po naciśnięciu przycisku przeniesiesz się do dedykowanej strony hostingu

Najczęściej zadawane pytnia

Pytania o telefonię

Sieć działa na nadajnikach Plusa.

Podczas pierwszego uruchomienia urządzenia z nową kartą SIM -otrzymają Państwo automatycznie SMS-y konfiguracyjne.

Przede wszystkim należy włączyć transmisję danych, następnie upewnić się czy poprawnie zostały skonfigurowane punkty dostępowe APN dla usług: Internet i MMS.

W takiej sytuacji należy wysłać dwa bezpłatne SMS 8090 o treści INTERNET oraz MMS. Po otrzymaniu SMS-ów należy je zainstalować. Jeżeli SMS-y nadal nie dotarły należy je wprowadzić samodzielnie zgodnie z instrukcją znajdującą się w linku

Wszelkie dane dostępne są na stronie https://go.jambox.pl – instrukcja założenia konta znajduje się poniżej:

  1. Wejdź na stronę https://go.jambox.pl/.
  2. Kliknij „Zaloguj się by uzyskać dostęp do wszystkich funkcji JAMBOX Go”.
  3. Kliknij „Nie pamiętam hasła”.
  4. Wpisz adres e-mail podany w umowie i kliknij „RESETUJ HASŁO”.
  5. Wejdź na link, który otrzymasz w e-mailu.
  6. Podaj swój ID i ustaw nowe hasło (ID znajduje się na umowie o świadczenie Mobilnych Usługi Telekomunikacyjnych).

Usługa ta jest domyślnie wyłączona, aby jak uruchomić należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta lub aktywować za pomocą jambox.go.

To zabezpieczenie wydatków Abonenta mające na celu blokadę usług w przypadku przekroczenia kwoty 200 zł. Jest to limit bezpieczeństwa na wszystkie usługi poza abonamentem (połączenie międzynarodowe, usługi premium, usługi w roamingu, usługi dodatkowe).

Po wykorzystaniu limitu zostaje włączony lejek internetowy tzn. prędkość transmisji spada do 32 kb/s, chcąc nadal korzystać z usługi dostępu do Internetu należy zamówić dodatkowy pakiet danych (oferta znajduje się w cenniku ogólnym).