Kontakt
Pomoc i obsługa:
Pon. - Pt. 8.00 - 16.00
Telefon 1: 17 28 25 000
Telefon 2: 17 78 01 617
Telefon 3: 605 050 835
Napisz email
E-mail: bok@zetomedia.pl
Wyślij SMS
Telefon: 605 050 835
Najczęściej zadawane pytania
Pytania o TV
Tak, jest to możliwe posiadając drugi dekoder, co najważniejsze nie musisz płacić dodatkowego pełnego abonamentu, a jedynie opłatę miesięczną Multiroom.
Kod jPIN zabezpiecza zmiany na koncie Abonenta, które mają wpływ na rozliczenia np.: zakup pakietów dodatkowych, zaś tvPIN służy do autoryzacji usług dostępnych takich jak blokada rodzicielska.
Tak, telewizja jest w pełni cyfrowa – dostarczamy ją w takiej jakości w jakiej nadaje ją nadawca.
Tak do dekodera można podłączyć każdy odbiornik posiadający wejście SCART (eurozłącze), lub wejście analogowe. Natomiast jeżeli posiadacie Państwo odbiornik z matrycą LCD lub plazmową, wyposażonego w cyfrowe wejście HDMI zalecamy skorzystanie z takiego podłączenia.
Tak dekoder można połączyć z zestawem kina domowego, gdyż jest wyposażony w analogowe wyjścia audio oraz cyfrowe wyjście S/PDIF.
Pytania o internet
Zostaw nam swój telefon/adres email jak tylko będziemy w zasięgu twojego działania skontaktujemy się z Tobą.
Przede wszystkim sprawdź, czy wszystko jest podłączone do prądu, następnie wykonaj restart urządzenia, czyli odłącz je od zasilania na kilka sekund, sprawdź czy wszystkie końcówki o złącza są poprawnie dociśnięte, jeżeli to nie pomogło skontaktuj się z nami 17 28 25 000.
Przy podpisaniu umowy przygotowaliśmy dla Państwa dedykowane urządzenie w formie bezpłatnej dzierżawy, oczywiście istnieje możliwość zakupu własnego urządzenia. Szeroki wybór urządzeń znajduje się w naszym salonie sprzedaży więc już w trakcie podpisania umowy nasz specjalista doradzi Ci pełną gamę produktów.
Prędkość powinna być mierzona wyłącznie przy połączeniu kablowym, jedną z zalecanych stron jest speedtest.pl.
Pytania o telefonię
Sieć działa na nadajnikach Plusa.
Podczas pierwszego uruchomienia urządzenia z nową kartą SIM -otrzymają Państwo automatycznie SMS-y konfiguracyjne.
Przede wszystkim należy włączyć transmisję danych, następnie upewnić się czy poprawnie zostały skonfigurowane punkty dostępowe APN dla usług: Internet i MMS.
W takiej sytuacji należy wysłać dwa bezpłatne SMS 8090 o treści INTERNET oraz MMS. Po otrzymaniu SMS-ów należy je zainstalować. Jeżeli SMS-y nadal nie dotarły należy je wprowadzić samodzielnie zgodnie z instrukcją znajdującą się w linku.
Wszelkie dane dostępne są na stronie https://go.jambox.pl – instrukcja założenia konta znajduje się poniżej:
- Wejdź na stronę https://go.jambox.pl/.
- Kliknij „Zaloguj się by uzyskać dostęp do wszystkich funkcji JAMBOX Go”.
- Kliknij „Nie pamiętam hasła”.
- Wpisz adres e-mail podany w umowie i kliknij „RESETUJ HASŁO”.
- Wejdź na link, który otrzymasz w e-mailu.
- Podaj swój ID i ustaw nowe hasło (ID znajduje się na umowie o świadczenie Mobilnych Usługi Telekomunikacyjnych).
Usługa ta jest domyślnie wyłączona, aby jak uruchomić należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta lub aktywować za pomocą jambox.go.
To zabezpieczenie wydatków Abonenta mające na celu blokadę usług w przypadku przekroczenia kwoty 200 zł. Jest to limit bezpieczeństwa na wszystkie usługi poza abonamentem (połączenie międzynarodowe, usługi premium, usługi w roamingu, usługi dodatkowe).
Po wykorzystaniu limitu zostaje włączony lejek internetowy tzn. prędkość transmisji spada do 32 kb/s, chcąc nadal korzystać z usługi dostępu do Internetu należy zamówić dodatkowy pakiet danych (oferta znajduje się w cenniku ogólnym).